ERGOVille Oynayarak Çeşitli Yardımlarda Bulunabilirsiniz


ergoville, oyun, mama yardımı, eğitim yardımı, fidan dikimi, ücretsiz oyun, tema, haytap


Sosyal ağları kullanmamızın amaçları bellidir. Arkadaş çevresi oluşturmak, bir sayfa oluşturup gelişmesini sağlamak, yeni insanlar tanımak ve bazende boş vaktimizi oyun oynayarak değerlendirmek. Oyun oynama kısmını herhalde Facebook 'da yapmayanımız yoktur. En azından hepimizin bir tarlası, domatesi, salatalığı olup, ırgatlık yaptığı zamanlar olmuştur :) Şimdi bunu yapmaya devam ederek aynı zamanda birilerine yardım edebilmek daha güzel olmaz mıydı?

ERGOVille ismiyle hazırlanmış olan bir oyun sayesinde, yine Facebook hesabımızla giriş yaparak, sıkça oynadığımız bir oyunun benzerini oynamaya devam edebilir, bunu yaparken aynı zamanda fidan dikimi, mama yardımı ve eğitim desteği için bağış yapabiliyoruz.

Nedir bu ERGOVille ?

ERGOville kullanıcıların sosyal medyada geçirdikleri zamanı gerçek faydaya dönüştürebileceği bir sosyal sorumluluk oyunudur.

ERGO ’nun fark yaratmak isteyenler için hazırladığı ERGOville ile sadece oyun oynayarak fidan dikimi, mama yardımı ve eğitim desteği için bağış yapılabilirsiniz.

ERGOVille Nasıl Oynanır?

İnternet üzerinden ERGOVille oynamak için bir Facebook hesabımız olması yeterli. Oyunda fidanları sulayıp kozalak toplayarak, hayvanları besleyip kalp toplayarak, çocukları eğitip kitap toplayarak, bunları oyunun içerisinde ki ERGO Yardım Evi ’nde bağışa dönüştürebilirsiniz. Ayrıca arkadaşlarınızı davet edip, oyuna katılmalarını sağlayarak daha çok puan toplayabilirsiniz.

ERGOVille oynamaya başlamak için buraya tıklayabilirsiniz. Bu oyunun Tema, HAYTAP ve Eğitim Gönüllüleri Vakfı tarafından desteklendiğini de hatırlatalım.

Yazar Hakkında;

Roman okuyan, film izleyen cok yönlü maymun. Almanca öğrenmeye çalışan bir mann. Köşe yazarıyım. Evin her köşesinde yazarım. Ayrıca Türk düşünürüyüm. Sürekli düşünürüm.

Bugün En Çok Okunan Yazılar

Sponsor Bağlantı